Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1590495
Sist endret:
11. juni 2018, 14:54
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018
Place-Based Learning - Why and How
Wenche Rønning
Bok
Bok
Teacher Education, Sustainability and Development. Challenges, Issues, Solutions for Teaching in the 21st Century.
ISBN:
978-3-643-91031-8
Utgiver
LIT Verlag
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 149 - 163
ISBN:
978-3-643-91031-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-643-91031-8
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Place-Based Learning - Why and How
Bidragsytere
Bidragsytere
Wenche Rønning
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Teacher Education, Sustainability and Development. Challenges, Issues, Solutions for Teaching in the 21st Century.
Rabensteiner, Pia-Maria; Holz, Oliver; Michielsen, Melissa. 2018, LIT Verlag.
Rapport
1
-
1
av
1