Cristin-resultat-ID: 1590495
Sist endret: 11. juni 2018, 14:54
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Place-Based Learning - Why and How

Bidragsytere:
  • Wenche Rønning

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 149 - 163
ISBN:
  • 978-3-643-91031-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Place-Based Learning - Why and How

Bidragsytere

Wenche Rønning

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Teacher Education, Sustainability and Development. Challenges, Issues, Solutions for Teaching in the 21st Century.

Rabensteiner, Pia-Maria; Holz, Oliver; Michielsen, Melissa. 2018, LIT Verlag. Rapport
1 - 1 av 1