Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1593887
Sist endret:
19. februar 2019, 08:27
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018
Forskningens design
Thomas Dahl
May Britt Postholm
Erlend Dehlin
Gunnar Engvik
Eirik J. Irgens
og
Anita Normann
Bok
Bok
Skole- og utdanningssektoren i utvikling
ISBN:
9788245023671
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 93 - 98
ISBN:
9788245023671
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788245023671
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Forskningens design
Bidragsytere
Bidragsytere
Thomas Dahl
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
May Britt Postholm
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Erlend Dehlin
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Gunnar Engvik
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Eirik Johannes Irgens
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Eirik J. Irgens
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Skole- og utdanningssektoren i utvikling.
Postholm, May Britt; Normann, Anita; Dahl, Thomas; Dehlin, Erlend; Engvik, Gunnar; Irgens, Eirik J.. 2018, Fagbokforlaget. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1