Cristin-resultat-ID: 1593887
Sist endret: 19. februar 2019, 08:27
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Forskningens design

Bidragsytere:
  • Thomas Dahl
  • May Britt Postholm
  • Erlend Dehlin
  • Gunnar Engvik
  • Eirik J. Irgens og
  • Anita Normann

Bok

Skole- og utdanningssektoren i utvikling
ISBN:
  • 9788245023671

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 93 - 98
ISBN:
  • 9788245023671

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Forskningens design

Bidragsytere

Thomas Dahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

May Britt Postholm

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Erlend Dehlin

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Gunnar Engvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Eirik Johannes Irgens

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Eirik J. Irgens
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Skole- og utdanningssektoren i utvikling.

Postholm, May Britt; Normann, Anita; Dahl, Thomas; Dehlin, Erlend; Engvik, Gunnar; Irgens, Eirik J.. 2018, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1