Cristin-resultat-ID: 1601826
Sist endret: 14. august 2018, 09:46
Resultat
Doktorgradsavhandling
2018

Becoming Secure ATTACHMENT RELATIONSHIPS ACROSS PRESCHOOL TO SCHOOL AGE: Continuity, Self-Regulation, and Quantity of Childcare

Bidragsytere:
  • Kristine Rensvik Viddal

Utgiver/serie

Utgiver

NTNU

Om resultatet

Doktorgradsavhandling
Publiseringsår: 2018
Antall sider: 226
ISBN: 978-82-326-3156-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Psykologi
- Fagområde: Medisin og helsefag

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Becoming Secure ATTACHMENT RELATIONSHIPS ACROSS PRESCHOOL TO SCHOOL AGE: Continuity, Self-Regulation, and Quantity of Childcare

Bidragsytere

Kristine Rensvik Viddal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for psykologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1