Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1606320
Sist endret:
15. november 2018, 15:45
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018
Expressive Content Writing: The Inclusion of Poetry in Undergraduate History Courses.
Frank Jacob
Bok
Bok
Poetry across the Curriculum: New Methods of Writing Intensive Pedagogy for U.S. Community College and Undergraduate Education, co-ed. with Shannon Kincaid and Amy E. Traver.
ISBN:
9789004380677
Utgiver
Brill|Sense
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 115 - 128
ISBN:
9789004380677
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1163/9789004380677_008
ORIA
Søk i ORIA med 9789004380677
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Expressive Content Writing: The Inclusion of Poetry in Undergraduate History Courses.
Bidragsytere
Bidragsytere
Frank Jacob
Forfatter
ved City University of New York-Queens College
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Poetry across the Curriculum: New Methods of Writing Intensive Pedagogy for U.S. Community College and Undergraduate Education, co-ed. with Shannon Kincaid and Amy E. Traver.
Jacob, Frank. 2018, Brill|Sense. NORD
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1