Cristin-resultat-ID: 1606918
Sist endret: 5. september 2018, 13:15
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Hvordan kan kunnskap om postkolonial teori gi PP-rådgivere en bedre forståelse av barn og unge med minoritetsbakgrunn?

Bidragsytere:
  • Carla Chinga-Ramirez
  • Heidun Oldervik og
  • Ellen Saur

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 155 - 170
ISBN:
  • 978-82-15-02944-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hvordan kan kunnskap om postkolonial teori gi PP-rådgivere en bedre forståelse av barn og unge med minoritetsbakgrunn?

Bidragsytere

Carla Ramirez

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Carla Chinga-Ramirez
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Heidun Oldervik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ellen Saur

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Å falle mellom to stoler. Samarbeid til barnets beste i barnehage og skole.

Omdal, Heidi; Thygesen, Ragnar. 2018, Universitetsforlaget. UIAVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1