Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1606918
Sist endret:
5. september 2018, 13:15
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018
Hvordan kan kunnskap om postkolonial teori gi PP-rådgivere en bedre forståelse av barn og unge med minoritetsbakgrunn?
Carla Chinga-Ramirez
Heidun Oldervik
og
Ellen Saur
Bok
Bok
Å falle mellom to stoler. Samarbeid til barnets beste i barnehage og skole.
ISBN:
978-82-15-02944-3
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 155 - 170
ISBN:
978-82-15-02944-3
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-15-02944-3
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Hvordan kan kunnskap om postkolonial teori gi PP-rådgivere en bedre forståelse av barn og unge med minoritetsbakgrunn?
Bidragsytere
Bidragsytere
Carla Ramirez
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Carla Chinga-Ramirez
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Heidun Oldervik
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ellen Saur
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Å falle mellom to stoler. Samarbeid til barnets beste i barnehage og skole.
Omdal, Heidi; Thygesen, Ragnar. 2018, Universitetsforlaget. UIA
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1