Cristin-resultat-ID: 160706
Sist endret: 21. oktober 2013, 12:14
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2004

Evaluating the Organizational ROI of Different Collaborative Strategies

Bidragsytere:
  • Kjetil Kristensen
  • Hans-Petter Hildre
  • Ole Ivar Sivertsen og
  • Jens Olgard Dalseth Røyrvik

Presentasjon

Navn på arrangementet: Design 2004: International Design Conference
Sted: Dubrovnik
Dato fra: 18. mai 2004
Dato til: 21. mai 2004

Arrangør:

Arrangørnavn: Design Society

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2004

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Evaluating the Organizational ROI of Different Collaborative Strategies

Sammendrag

This paper proposes a modelling tool that evaluates the organizational ROI (return on investment) for different collaborative strategies. This decision-making tool has been developed to identify the most effective collaborative strategies for any given situation, in order to improve collaborative performance. Collaborative phenomena are classified as subjective, intersubjective, objective or interobjective for a comprehensive overview of relevant aspects. For evaluation and comparison of different collaborative strategies, the model uses performance measurement methods. The model serves as a basis for developing a collaborative philosophy.

Bidragsytere

Inaktiv cristin-person

Kjetil Kristensen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for maskinteknikk og produksjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Hans Petter Hildre

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Hans-Petter Hildre
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for maskinteknikk og produksjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ole Ivar Sivertsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for maskinteknikk og produksjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Jens Olgard Dalseth Røyrvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for maskinteknikk og produksjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 4 av 4