Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1608261
Sist endret:
17. oktober 2018, 08:32
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018
Merittering som vitenskapelig tilnærming til undervisning
Ragnhild Sandvoll
Katarina Winka
og
Marit Allern
Tidsskrift
Tidsskrift
UNIPED
ISSN 1500-4538
e-ISSN 1893-8981
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Publisert online: 2018
Trykket: 2018
Volum: 41
Hefte: 3
Sider: 246 - 258
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2018-03-06
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10037/14005
Importkilder
Importkilder
Norart-ID: 1900636052
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Andre pedagogiske fag
Emneord
Utdanningsforskning
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Merittering som vitenskapelig tilnærming til undervisning
Bidragsytere
Bidragsytere
Ragnhild Sofie Sandvoll
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ragnhild Sandvoll
Forfatter
ved Ressurssenter for undervisning, læring og teknologi ved UiT Norges arktiske universitet
Katarina Winka
Forfatter
ved Umeå universitet
Marit Allern
Forfatter
ved Ressurssenter for undervisning, læring og teknologi ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
3
av
3