Cristin-resultat-ID: 1608261
Sist endret: 17. oktober 2018, 08:32
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018

Merittering som vitenskapelig tilnærming til undervisning

Bidragsytere:
  • Ragnhild Sandvoll
  • Katarina Winka og
  • Marit Allern

Tidsskrift

UNIPED
ISSN 1500-4538
e-ISSN 1893-8981
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Publisert online: 2018
Trykket: 2018
Volum: 41
Hefte: 3
Sider: 246 - 258
Open Access

Importkilder

Norart-ID: 1900636052

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Andre pedagogiske fag

Emneord

Utdanningsforskning

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Merittering som vitenskapelig tilnærming til undervisning

Bidragsytere

Ragnhild Sofie Sandvoll

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ragnhild Sandvoll
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Ressurssenter for undervisning, læring og teknologi ved UiT Norges arktiske universitet

Katarina Winka

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Umeå universitet

Marit Allern

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Ressurssenter for undervisning, læring og teknologi ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 3 av 3