Cristin-resultat-ID: 1611416
Sist endret: 20. september 2018, 14:16
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2018

Lesson study as a promising approach for professional development of mathematics teachers and mathematics teacher educators (in Norway and in Malawi)

Bidragsytere:
  • Raymond Bjuland

Presentasjon

Navn på arrangementet: Annual National Congress of the Association for Mathematics Education of South Africa (AMESA)
Sted: University of the Free State, Bloemfontein
Dato fra: 25. juni 2018
Dato til: 28. juni 2018

Arrangør:

Arrangørnavn: National Organising Committee, AMESA

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2018

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Lesson study as a promising approach for professional development of mathematics teachers and mathematics teacher educators (in Norway and in Malawi)

Bidragsytere

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 1 av 1