Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1620011
Sist endret:
13. januar 2019, 18:46
Resultat
Faglig kapittel
2018
Putting Flipped Classroom into Practice: A Comprehensive Review of Empirical Research
Michail Giannakos
John Krogstie
og
Demetrios G. Sampson
Bok
Bok
Digital Technologies: Sustainable Innovations for Improving Teaching and Learning
ISBN:
978-3-319-73416-3
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Faglig kapittel
Publiseringsår: 2018
Sider: 27 - 44
ISBN:
978-3-319-73416-3
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-319-73417-0_2
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-319-73416-3
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Putting Flipped Classroom into Practice: A Comprehensive Review of Empirical Research
Bidragsytere
Bidragsytere
Michail Giannakos
Forfatter
ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
John Krogstie
Forfatter
ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Demetrios G. Sampson
Forfatter
ved University of Essex
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Digital Technologies: Sustainable Innovations for Improving Teaching and Learning.
Sampson, Demetrios G. 2018, Springer.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1