Cristin-resultat-ID: 1620011
Sist endret: 13. januar 2019, 18:46
Resultat
Faglig kapittel
2018

Putting Flipped Classroom into Practice: A Comprehensive Review of Empirical Research

Bidragsytere:
  • Michail Giannakos
  • John Krogstie og
  • Demetrios G. Sampson

Bok

Om resultatet

Faglig kapittel
Publiseringsår: 2018
Sider: 27 - 44
ISBN:
  • 978-3-319-73416-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Putting Flipped Classroom into Practice: A Comprehensive Review of Empirical Research

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Michail Giannakos

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

John Krogstie

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Demetrios G. Sampson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Essex
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Digital Technologies: Sustainable Innovations for Improving Teaching and Learning.

Sampson, Demetrios G. 2018, Springer. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1