Cristin-resultat-ID: 1623932
Sist endret: 25. mai 2019, 20:24
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Fostering Relationships in the Work of Teaching Mathematics

Bidragsytere:
  • Reidar Mosvold

Bok

Teaching and Learning Secondary School Mathematics: Canadian Perspectives in an International Context
ISBN:
  • 978-3-319-92389-5

Utgiver

Springer Nature
NVI-nivå 1

Serie

Advances in Mathematics Education
ISSN 1869-4918
e-ISSN 1869-4926
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Hefte: .
Sider: 293 - 299
ISBN:
  • 978-3-319-92389-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Fostering Relationships in the Work of Teaching Mathematics

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Reidar Mosvold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Teaching and Learning Secondary School Mathematics: Canadian Perspectives in an International Context.

Kajander, Ann; Holm, Jennifer; Chernoff, Egan. 2018, Springer Nature. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1