Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1623932
Sist endret:
25. mai 2019, 20:24
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018
Fostering Relationships in the Work of Teaching Mathematics
Reidar Mosvold
Bok
Bok
Teaching and Learning Secondary School Mathematics: Canadian Perspectives in an International Context
ISBN:
978-3-319-92389-5
Utgiver
Springer Nature
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Advances in Mathematics Education
ISSN 1869-4918
e-ISSN 1869-4926
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Hefte: .
Sider: 293 - 299
ISBN:
978-3-319-92389-5
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-319-92390-1_27
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-319-92389-5
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Fostering Relationships in the Work of Teaching Mathematics
Bidragsytere
Bidragsytere
Reidar Mosvold
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Teaching and Learning Secondary School Mathematics: Canadian Perspectives in an International Context.
Kajander, Ann; Holm, Jennifer; Chernoff, Egan. 2018, Springer Nature.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1