Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1625120
Sist endret:
30. oktober 2018, 17:23
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2018
Pre-service Teachers Understanding of Floating and Sinking in Inquiry-Based Learning Approach
Kristin Elisabeth Haugstad
og
Maria Immaculata Maya Febri
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: The XVIII Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE)
Sted: Malmö
Dato fra:
13. august 2018
Dato til:
17. august 2018
Arrangør:
Arrangørnavn: Malmö University
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2018
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Pre-service Teachers Understanding of Floating and Sinking in Inquiry-Based Learning Approach
Bidragsytere
Bidragsytere
Kristin Elisabeth Haugstad
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Maria Immaculata Maya Febri
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2