Cristin-resultat-ID: 1625120
Sist endret: 30. oktober 2018, 17:23
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2018

Pre-service Teachers Understanding of Floating and Sinking in Inquiry-Based Learning Approach

Bidragsytere:
  • Kristin Elisabeth Haugstad og
  • Maria Immaculata Maya Febri

Presentasjon

Navn på arrangementet: The XVIII Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE)
Sted: Malmö
Dato fra: 13. august 2018
Dato til: 17. august 2018

Arrangør:

Arrangørnavn: Malmö University

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2018

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Pre-service Teachers Understanding of Floating and Sinking in Inquiry-Based Learning Approach

Bidragsytere

Kristin Elisabeth Haugstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Maria Immaculata Maya Febri

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2