Cristin-resultat-ID: 1633357
Sist endret: 21. november 2018, 14:35
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Tegnspråktolking i videregående skole - inkludering og skoletolkens ansvar

Bidragsytere:
  • Patrick Stefan Kermit og
  • Sigrid Slettebakk Berge

Bok

Tolking - språkarbeid og profesjonsutøvelse
ISBN:
  • 978-82-05-49528-9

Utgiver

Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 353 - 371
ISBN:
  • 978-82-05-49528-9

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Tegnspråktolking i videregående skole - inkludering og skoletolkens ansvar

Bidragsytere

Patrick Stefan Kermit

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for psykisk helse ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Sigrid Slettebakk Berge

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk og litteratur ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Tolking - språkarbeid og profesjonsutøvelse.

Haualand, Hilde; Nilsson, Anna-Lena; Raanes, Eli. 2018, Gyldendal Akademisk. OSLOMET, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1