Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1633623
Sist endret:
22. november 2018, 10:30
Resultat
Doktorgradsavhandling
2018
Læreres lesedidaktiske praksiser. En studie av lesing i norsk, naturfag og samfunnsfag på ungdomstrinnet.
May Line Rotvik Tverbakk
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Nord universitet
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Doktorgradsavhandling
Publiseringsår: 2018
Antall sider: 348
ISBN: 978-82-93196-22-8
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-93196-22-8
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2579484
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Læreres lesedidaktiske praksiser. En studie av lesing i norsk, naturfag og samfunnsfag på ungdomstrinnet.
Bidragsytere
Bidragsytere
May Line Rotvik Tverbakk
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
1
av
1