Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1635413
Sist endret:
26. november 2018, 21:28
Resultat
Populærvitenskapelig kapittel/artikkel
2018
Spilling til bekymring: Ungdommers standpunkter til og begrunnelser for bruk av digitale spill
Pål Aarsand
Bok
Bok
Ungdom, danning og fellesskap. Samfunns- og kulturpedagogiske perspektiv
ISBN:
978-82-02-50363-5
Utgiver
Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Populærvitenskapelig kapittel/artikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 59 - 80
ISBN:
978-82-02-50363-5
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-02-50363-5
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Spilling til bekymring: Ungdommers standpunkter til og begrunnelser for bruk av digitale spill
Bidragsytere
Bidragsytere
Pål André Aarsand
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Pål Aarsand
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Ungdom, danning og fellesskap. Samfunns- og kulturpedagogiske perspektiv.
Sundsdal, Einar; Øksnes, Maria; Haugen, Cecilie. 2018, Cappelen Damm Akademisk. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1