Cristin-resultat-ID: 1635413
Sist endret: 26. november 2018, 21:28
Resultat
Populærvitenskapelig kapittel/artikkel
2018

Spilling til bekymring: Ungdommers standpunkter til og begrunnelser for bruk av digitale spill

Bidragsytere:
  • Pål Aarsand

Bok

Ungdom, danning og fellesskap. Samfunns- og kulturpedagogiske perspektiv
ISBN:
  • 978-82-02-50363-5

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Populærvitenskapelig kapittel/artikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 59 - 80
ISBN:
  • 978-82-02-50363-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Spilling til bekymring: Ungdommers standpunkter til og begrunnelser for bruk av digitale spill

Bidragsytere

Pål André Aarsand

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Pål Aarsand
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Ungdom, danning og fellesskap. Samfunns- og kulturpedagogiske perspektiv.

Sundsdal, Einar; Øksnes, Maria; Haugen, Cecilie. 2018, Cappelen Damm Akademisk. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1