Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1639470
Sist endret:
5. desember 2018, 13:29
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2018
Studying effective feedback through a sociocultural lens: How can we account for the relational, processual and situated nature of feedback?
Rachelle Esterhazy
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: CRADLE invited symposium ‘Feedback that makes a difference’
Sted: Prato
Dato fra:
1. september 2018
Dato til:
5. september 2018
Arrangør:
Arrangørnavn: Deakin University & Monash University
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2018
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Studying effective feedback through a sociocultural lens: How can we account for the relational, processual and situated nature of feedback?
Bidragsytere
Bidragsytere
Rachelle Esterhazy
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Quality in Norwegian Higher Education: Pathways, Practices and Performances
Mari Elken + 17 deltakere
NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
52 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1