Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1651043
Sist endret:
11. februar 2019, 13:22
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018
Exploring MEST: a new universal teaching strategy for school health services to promote positive mental health literacy and mental wellbeing among Norwegian adolescents.
Hanne Nissen Bjørnsen
Regine Ringdal
Geir Arild Espnes
Mary-Elizabeth B Eilertsen
og
Unni Karin Moksnes
Tidsskrift
Tidsskrift
BMC Health Services Research
ISSN 1472-6963
e-ISSN 1472-6963
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Volum: 18
Hefte: 1001
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1186/s12913-018-3829-8
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2616959
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85059291956
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Exploring MEST: a new universal teaching strategy for school health services to promote positive mental health literacy and mental wellbeing among Norwegian adolescents.
Bidragsytere
Bidragsytere
Hanne Nissen Bjørnsen
Forfatter
ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Regine Ringdal
Forfatter
ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Geir Arild Espnes
Forfatter
ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Mary-Elizabeth Eilertsen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Mary-Elizabeth B Eilertsen
Forfatter
ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Unni Karin Moksnes
Forfatter
ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
5
av
5