Cristin-resultat-ID: 1651043
Sist endret: 11. februar 2019, 13:22
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018

Exploring MEST: a new universal teaching strategy for school health services to promote positive mental health literacy and mental wellbeing among Norwegian adolescents.

Bidragsytere:
  • Hanne Nissen Bjørnsen
  • Regine Ringdal
  • Geir Arild Espnes
  • Mary-Elizabeth B Eilertsen og
  • Unni Karin Moksnes

Tidsskrift

BMC Health Services Research
ISSN 1472-6963
e-ISSN 1472-6963
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Volum: 18
Hefte: 1001
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85059291956

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Exploring MEST: a new universal teaching strategy for school health services to promote positive mental health literacy and mental wellbeing among Norwegian adolescents.

Bidragsytere

Hanne Nissen Bjørnsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Regine Ringdal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Geir Arild Espnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Mary-Elizabeth Eilertsen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Mary-Elizabeth B Eilertsen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Unni Karin Moksnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 5 av 5