Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1677661
Sist endret:
15. februar 2019, 12:30
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
The poesis and mimesis of learning
Thomas Dahl
Bok
Bok
Performative Approaches in Arts Education: Artful Teaching, Learning and Research
ISBN:
978-1-138-33487-8
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 11 - 24
ISBN:
978-1-138-33487-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-1-138-33487-8
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The poesis and mimesis of learning
Bidragsytere
Bidragsytere
Thomas Dahl
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Performative Approaches in Arts Education: Artful Teaching, Learning and Research.
Østern, Maria Anna-Lena Viola; Knudsen, Kristian Nødtvedt. 2019, Routledge. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1