Cristin-resultat-ID: 1677661
Sist endret: 15. februar 2019, 12:30
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

The poesis and mimesis of learning

Bidragsytere:
  • Thomas Dahl

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 11 - 24
ISBN:
  • 978-1-138-33487-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The poesis and mimesis of learning

Bidragsytere

Thomas Dahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Performative Approaches in Arts Education: Artful Teaching, Learning and Research.

Østern, Maria Anna-Lena Viola; Knudsen, Kristian Nødtvedt. 2019, Routledge. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1