Cristin-resultat-ID: 1678393
Sist endret: 18. februar 2019, 14:39
Resultat
Fagartikkel
2018

Aktualisering som problem. Danning og fagfornying i RL-faga

Bidragsytere:
  • Kåre Sigvald Fuglseth

Tidsskrift

Religion og livssyn : Tidsskrift for religionslærerforeningen i Norge
ISSN 0802-8214
NVI-nivå 0

Om resultatet

Fagartikkel
Publiseringsår: 2018
Trykket: 2019
Volum: 30
Hefte: 3
Sider: 11 - 16

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Aktualisering som problem. Danning og fagfornying i RL-faga

Sammendrag

Kva plass skal viktige enkelthendingar skal ha i læreplaner? Større terrorhandlingar er med i den læreplanen frå 2019, rett nok ikkje som eit læringsmål, men som eit døme på det tverrfaglege temaet demokrati og medborgarskap i samfunnsfag for vidaregåande skule. Nokre andre lærarar tok til orde for at slike hendingar ikkje bør nemnast konkret i planane. Å vise til enkelthendingar i læreplaner er uvanleg. Artikkelen presenterer argument for at ein bør late det vere, anten det er som kompetansemål i enkeltfag eller som døme på innhaldet i eit tverrfagleg tema. Generelt er slike drøftingar ein del av læreplanteorien, men dei same spørsmål dukkar òg opp i samband med innhaldet i sjølve undervisninga, i det læraren planlagt eller tilfeldig tek opp med elevane sine. Det teoretiske grunnlaget for heile diskusjonen har eg henta frå den tysk-amerikanske filosofen Hannah Arendt (1906-1975) og frå tysk danningspedagogikk.

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Kåre Sigvald Fuglseth

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1