Cristin-resultat-ID: 1680456
Sist endret: 5. november 2019, 09:55
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Mest støtte til de faglig sterke? En studie av sammenhengen mellom opplevd lærerstøtte og prestasjonsnivå i ungdomsskole og videregående skole

Bidragsytere:
  • Per Egil Mjaavatn
  • Lena Haller Buseth og
  • Per Frostad

Tidsskrift

Spesialpedagogikk
ISSN 0332-8457
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Trykket: 2019
Volum: 84
Hefte: 1
Sider: 53 - 63

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Mest støtte til de faglig sterke? En studie av sammenhengen mellom opplevd lærerstøtte og prestasjonsnivå i ungdomsskole og videregående skole

Bidragsytere

Per Egil Mjaavatn

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Lena Haller

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Lena Haller Buseth
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Per Frostad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3