Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1684492
Sist endret:
13. mars 2019, 13:47
Resultat
Kronikk
2018
Me treng betre dokumentasjon på testar i skolen
Per Henning Uppstad
Tidsskrift
Tidsskrift
Forskning.no
ISSN 1891-635X
e-ISSN 1891-6341
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Kronikk
Publiseringsår: 2018
Publisert online: 2018
Trykket: 2018
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, nynorsk
Tittel
Me treng betre dokumentasjon på testar i skolen
Sammendrag
Det er eit hyppig problem at forskarar i formidlinga av ein vitskapleg artikkel ynskjer å seie meir enn det artikkelen gir grunnlag for. Såleis risikerer dei å gjere sitt eige vitskaplege arbeid uvitskapleg. Eit døme på slik svikt gjeld ein ny vitskapleg artikkel som viser kva testar for sosial fungering og lesing som blir brukt i norsk skole, og at desse har store manglar når det kjem til dokumentasjon.
Vis
fullstendig beskrivelse
Bidragsytere
Bidragsytere
Per Henning Uppstad
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
Forfatter
ved Høgskulen i Volda
1
-
1
av
1