Cristin-resultat-ID: 1684492
Sist endret: 13. mars 2019, 13:47
Resultat
Kronikk
2018

Me treng betre dokumentasjon på testar i skolen

Bidragsytere:
  • Per Henning Uppstad

Tidsskrift

Forskning.no
ISSN 1891-635X
e-ISSN 1891-6341
NVI-nivå 0

Om resultatet

Kronikk
Publiseringsår: 2018
Publisert online: 2018
Trykket: 2018

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Me treng betre dokumentasjon på testar i skolen

Sammendrag

Det er eit hyppig problem at forskarar i formidlinga av ein vitskapleg artikkel ynskjer å seie meir enn det artikkelen gir grunnlag for. Såleis risikerer dei å gjere sitt eige vitskaplege arbeid uvitskapleg. Eit døme på slik svikt gjeld ein ny vitskapleg artikkel som viser kva testar for sosial fungering og lesing som blir brukt i norsk skole, og at desse har store manglar når det kjem til dokumentasjon.

Bidragsytere

Per Henning Uppstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Høgskulen i Volda
1 - 1 av 1