Cristin-resultat-ID: 1684598
Sist endret: 13. januar 2020, 09:49
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019

Bærekraft i praksis i barnehagen

Bidragsytere:
  • Veronica Bergan og
  • Kristin Emilie W Bjørndal

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 208
ISBN: 9788215028514

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Bærekraft i praksis i barnehagen

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Veronica Bergan

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Kristin Emilie Willumsen Bjørndal

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kristin Emilie W Bjørndal
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Hvordan kan økologisk dyrking bidra til bevissthet for bærekraft? .

Bergan, Veronica. 2019, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Barnehagen – første steg mot en bærekraftig utvikling.

Bergan, Veronica; Bjørndal, Kristin Emilie W. 2019, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Nytter det å lære å sortere søppel?

Bergan, Veronica; Utsi, Tove Aagnes; Krempig, Inger Wallem. 2019, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Å leve i samklang med naturen – lettere sagt enn gjort! .

Moen, Cecilie Harr; Vårnes, Thilde Kleppe. 2019, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Pedagogiske metoder for å lære barn om sammenhenger for bærekraftig utvikling.

Sageidet, Barbara Maria. 2019, Universitetsforlaget. UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 9 | Neste | Siste »