Cristin-resultat-ID: 1685191
Sist endret: 9. mars 2020, 10:12
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019

Early Learning in the Digital Age

Bidragsytere:
  • Colette Gray og
  • Ioanna Palaiologou

Utgiver/serie

Utgiver

Sage Publications
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 221
ISBN: 978-1-5264-4683-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Early Learning in the Digital Age

Sammendrag

Examining digital practicies in early childhood education, this book seeks to inform the discussion on how digital technologies are best integrated into play-based pedagogy, and demonstrates effective practices that enhance children's learning and development.

Bidragsytere

Colette Gray

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Stranmillis University College

Ioanna Palaiologou

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved University College London
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

From play to media: A physical approach to digital media.

Bråten, Ingvard; Meyer, Grete Skjeggestad. 2019, Sage Publications. NLA, HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

It is not only about the tools! Professional digital competence.

Dardanou, Maria; Kofoed, Trine. 2019, Sage Publications. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Multimodal madia production: Children's meaning making when producing animation in a play-based pedagogy.

Letnes, Mari-Ann. 2019, Sage Publications. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 3 av 3