Cristin-resultat-ID: 1689933
Sist endret: 8. januar 2020, 11:08
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Passing for recognition – deaf children’s moral struggles languaging in inclusive education settings

Bidragsytere:
  • Patrick Stefan Kermit

Tidsskrift

Deafness and Education International
ISSN 1464-3154
e-ISSN 1557-069X
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Volum: 21
Hefte: 2-3
Sider: 116 - 132

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85063585948

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Passing for recognition – deaf children’s moral struggles languaging in inclusive education settings

Bidragsytere

Patrick Stefan Kermit

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for psykisk helse ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 1 av 1