Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1691965
Sist endret:
12. april 2019, 13:13
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019
Prepared to Teach for Sustainable Development? Student Teachers’ Beliefs in Their Ability to Teach for Sustainable Development.
Thomas Dahl
Tidsskrift
Tidsskrift
Sustainability
ISSN 2071-1050
e-ISSN 2071-1050
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Trykket: 2019
Volum: 11
Hefte: 7
Sider: 1 - 10
Artikkelnummer: 1993
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3390/su11071993
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2594576
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85064051319
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Prepared to Teach for Sustainable Development? Student Teachers’ Beliefs in Their Ability to Teach for Sustainable Development.
Bidragsytere
Bidragsytere
Thomas Dahl
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1