Cristin-resultat-ID: 1691965
Sist endret: 12. april 2019, 13:13
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Prepared to Teach for Sustainable Development? Student Teachers’ Beliefs in Their Ability to Teach for Sustainable Development.

Bidragsytere:
  • Thomas Dahl

Tidsskrift

Sustainability
ISSN 2071-1050
e-ISSN 2071-1050
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Trykket: 2019
Volum: 11
Hefte: 7
Sider: 1 - 10
Artikkelnummer: 1993
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85064051319

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Prepared to Teach for Sustainable Development? Student Teachers’ Beliefs in Their Ability to Teach for Sustainable Development.

Bidragsytere

Thomas Dahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1