Cristin-resultat-ID: 1704024
Sist endret: 11. juni 2019, 13:46
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Assembling iPads and Mobility in Two Classroom Settings

Bidragsytere:
  • Oda Julie Hembre og
  • Line Lundvoll Warth

Tidsskrift

Technology, Knowledge and Learning
ISSN 2211-1662
e-ISSN 2211-1670
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85067296053

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Assembling iPads and Mobility in Two Classroom Settings

Bidragsytere

Oda Julie Hembre

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Line Lundvoll Warth

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for e-helseforskning ved Universitetssykehuset Nord-Norge HF
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2