Cristin-resultat-ID: 1705770
Sist endret: 18. juni 2019, 14:19
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2002

Can Teaching Practises be Changed through Curricular Reforms? The Norwegian Experience - Pitfall and Progress

Bidragsytere:
  • Eivind Karlsen
  • Karl Jan Solstad
  • Wenche Rønning og
  • Karl Jan Solstad

Presentasjon

Navn på arrangementet: American Educational Research Association. Annual Meeting 2002
Sted: New Orleans
Dato fra: 1. april 2002
Dato til: 5. april 2002

Arrangør:

Arrangørnavn: American Educational Research Association

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2002

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Can Teaching Practises be Changed through Curricular Reforms? The Norwegian Experience - Pitfall and Progress

Bidragsytere

Eivind Karlsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for samfunnsvitenskap ved Nord universitet

Karl Jan Solstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Wenche Rønning

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Karl Jan Solstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Velferd, arbeid og oppvekst ved Nordlandsforskning
1 - 4 av 4