Cristin-resultat-ID: 1705999
Sist endret: 19. juni 2019, 11:06
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2019

Theory and practice in RE-teacher education: Investigation of how a writing assignment invite students to establish relevance of theory to practice.

Bidragsytere:
  • Camilla Stabel Jørgensen og
  • Øyvind Soltun Andreassen

Presentasjon

Navn på arrangementet: Nordic Congress of Religious Education
Sted: Trondheim
Dato fra: 11. juni 2019
Dato til: 14. juni 2019

Arrangør:

Arrangørnavn: NTNU, DMMH, Nord Universitet

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2019

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Theory and practice in RE-teacher education: Investigation of how a writing assignment invite students to establish relevance of theory to practice.

Bidragsytere

Camilla Stabel Jørgensen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Øyvind Soltun Andreassen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2