Cristin-resultat-ID: 1710344
Sist endret: 30. mars 2020, 16:26
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Arenas of Empowerment? Case Study of a ‘Multicultural’ High School in Oslo, Norway

Bidragsytere:
  • Paul Thomas
  • Maren Seehawer og
  • Sandra Fylkesnes

Bok

Youth, Place and Theories of Belonging (1st Ed.)
ISBN:
  • 9781138559622

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 134 - 146
ISBN:
  • 9781138559622

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Arenas of Empowerment? Case Study of a ‘Multicultural’ High School in Oslo, Norway

Bidragsytere

Paul Thomas

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge

Maren Seehawer

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Sandra Fylkesnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for profesjonsforskning ved OsloMet - storbyuniversitetet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Youth, Place and Theories of Belonging (1st Ed.).

Habib, Sadia; Ward, Michael RM. 2019, Routledge. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1