Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1710344
Sist endret:
30. mars 2020, 16:26
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
Arenas of Empowerment? Case Study of a ‘Multicultural’ High School in Oslo, Norway
Paul Thomas
Maren Seehawer
og
Sandra Fylkesnes
Bok
Bok
Youth, Place and Theories of Belonging (1st Ed.)
ISBN:
9781138559622
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 134 - 146
ISBN:
9781138559622
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.4324/9780203712412-11
ORIA
Søk i ORIA med 9781138559622
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Arenas of Empowerment? Case Study of a ‘Multicultural’ High School in Oslo, Norway
Bidragsytere
Bidragsytere
Paul Thomas
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
Maren Seehawer
Forfatter
ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Sandra Fylkesnes
Forfatter
ved Senter for profesjonsforskning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Forfatter
ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Youth, Place and Theories of Belonging (1st Ed.).
Habib, Sadia; Ward, Michael RM. 2019, Routledge.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1