Cristin-resultat-ID: 1710918
Sist endret: 9. juli 2019, 20:11
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2018

Innovation in language teaching and learning: How to make a language MOOC genuinely innovative. In Incalcaterra McLoughlin, Villarini (Eds): E-Learning, MOOCs and Foreign Languages: Research, Studies and Experiences. 39-50

Bidragsytere:
  • Veruska De Caro-Barek

Utgiver/serie

Utgiver

Unior Press

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2018
Antall sider: 10
ISBN: 978-88-6719-167-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Innovation in language teaching and learning: How to make a language MOOC genuinely innovative. In Incalcaterra McLoughlin, Villarini (Eds): E-Learning, MOOCs and Foreign Languages: Research, Studies and Experiences. 39-50

Bidragsytere

Veruska de Caro-Barek

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Veruska De Caro-Barek
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for sosiologi og statsvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1