Cristin-resultat-ID: 1711458
Sist endret: 15. januar 2020, 14:26
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Elevperspektiv på den digitale skulekvardagen

Bidragsytere:
  • Mari-Ann Igland

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 71 - 100
ISBN:
  • 978-82-15-03160-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Elevperspektiv på den digitale skulekvardagen

Bidragsytere

Mari Ann Igland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Mari-Ann Igland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Ny hverdag? Literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet.

Igland, Mari-Ann; Skaftun, Atle; Husebø, Dag. 2019, Universitetsforlaget. NTNU, UISVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1