Cristin-resultat-ID: 1711462
Sist endret: 2. desember 2019, 11:14
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Teknologi og praksisendring i klasserommet – en nærstudie av Nordøstskolen

Bidragsytere:
  • Dag Husebø og
  • Morten Bergsten Njå

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 131 - 144
ISBN:
  • 978-82-15-03160-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teknologi og praksisendring i klasserommet – en nærstudie av Nordøstskolen

Bidragsytere

Dag Husebø

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora ved Universitetet i Stavanger

Morten Bergsten Njå

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Ny hverdag? Literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet.

Igland, Mari-Ann; Skaftun, Atle; Husebø, Dag. 2019, Universitetsforlaget. NTNU, UISVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1