Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1711462
Sist endret:
2. desember 2019, 11:14
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
Teknologi og praksisendring i klasserommet – en nærstudie av Nordøstskolen
Dag Husebø
og
Morten Bergsten Njå
Bok
Bok
Ny hverdag? Literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet
ISBN:
978-82-15-03160-6
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 131 - 144
ISBN:
978-82-15-03160-6
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/9788215031606-2019-07
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-15-03160-6
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Teknologi og praksisendring i klasserommet – en nærstudie av Nordøstskolen
Bidragsytere
Bidragsytere
Dag Husebø
Forfatter
ved Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora ved Universitetet i Stavanger
Morten Bergsten Njå
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Ny hverdag? Literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet.
Igland, Mari-Ann; Skaftun, Atle; Husebø, Dag. 2019, Universitetsforlaget. NTNU, UIS
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1