Cristin-resultat-ID: 1711725
Sist endret: 27. november 2019, 13:29
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019

Lærer i skolen 5-10. Lærerarbeid og læringsmiljø

Bidragsytere:
  • May Britt Postholm
  • Peder Haug
  • Elaine Munthe og
  • Rune Johan Krumsvik

Utgiver/serie

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 322
ISBN: 978-82-02-62201-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Lærer i skolen 5-10. Lærerarbeid og læringsmiljø

Bidragsytere

May Britt Postholm

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Peder Haug

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Høgskulen i Volda

Elaine Munthe

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora ved Universitetet i Stavanger
Aktiv cristin-person

Rune Johan Krumsvik

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Digital kompetanse i lærerutdanning og skole 5-10.

Krumsvik, Rune Johan; Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann. 2019, Cappelen Damm Akademisk. NTNU, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Grunnleggende ferdigheter 5-10.

Maagerø, Eva; Krumsvik, Rune Johan; Torvanger, Dag; Hoem, Toril Frafjord; Børhaug, Kjetil. 2019, Cappelen Damm Akademisk. USN, UIS, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Vurdering.

Burner, Tony. 2019, Cappelen Damm Akademisk. USN, OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Å forstå elevers læring.

Myklebust, Randi. 2019, Cappelen Damm Akademisk. HVOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Å være lærer.

Haug, Peder; Mausethagen, Sølvi. 2019, Cappelen Damm Akademisk. HVO, OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 11 | Neste | Siste »