Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1715010
Sist endret:
18. desember 2019, 19:05
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019
Players' progression through GraphoGame, an early literacy game: Influence of game design and context of play
Morten Bergsten Njå
Tidsskrift
Tidsskrift
Human Technology
ISSN 1795-6889
e-ISSN 1795-6889
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Trykket: 2019
Volum: 15
Hefte: 2
Sider: 226 - 255
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.17011/ht/urn.201906123157
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3046233
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85085006919
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Players' progression through GraphoGame, an early literacy game: Influence of game design and context of play
Bidragsytere
Bidragsytere
Morten Bergsten Njå
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
On Track (På sporet)
Oddny Judith Solheim + 6 deltakere
Universitetet i Stavanger
118 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1