Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1718053
Sist endret:
10. februar 2021, 13:36
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
All the same or different? Revisiting measures of teachers' technology acceptance
Ronny Scherer
Fazilat Siddiq
og
Jo Tondeur
Tidsskrift
Tidsskrift
Computers & Education
ISSN 0360-1315
e-ISSN 1873-782X
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Volum: 143
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103656
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2611766
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85070670163
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
All the same or different? Revisiting measures of teachers' technology acceptance
Bidragsytere
Bidragsytere
Ronny Scherer
Forfatter
ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
Fazilat Siddiq
Forfatter
ved Avdeling for utdanning og studiekvalitet ved Universitetet i Sørøst-Norge
Jo Tondeur
Forfatter
ved Vrije Universiteit Brussel
Forfatter
ved Universiteit Gent
1
-
3
av
3