Cristin-resultat-ID: 1718053
Sist endret: 10. februar 2021, 13:36
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

All the same or different? Revisiting measures of teachers' technology acceptance

Bidragsytere:
  • Ronny Scherer
  • Fazilat Siddiq og
  • Jo Tondeur

Tidsskrift

Computers & Education
ISSN 0360-1315
e-ISSN 1873-782X
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Volum: 143
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85070670163

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

All the same or different? Revisiting measures of teachers' technology acceptance

Bidragsytere

Ronny Scherer

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Fazilat Siddiq

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for utdanning og studiekvalitet ved Universitetet i Sørøst-Norge

Jo Tondeur

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Vrije Universiteit Brussel
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Gent
1 - 3 av 3