Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1721028
Sist endret:
3. september 2019, 13:47
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2019
Sensemaking at the intersection of authorized and student-generated representations. Nordic Research Symposium on Dialogical Perspectives in Science Education
Line Ingulfsen
Anniken Larsen Furberg
og
Erik Knain
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: 13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
Sted: Bologna
Dato fra:
26. august 2019
Dato til:
30. august 2019
Arrangør:
Arrangørnavn: The European Science Education Research Association
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2019
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Interaksjonsanalyse • Klasseromsforskning • Representasjoner • Lærerstøtte
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Sensemaking at the intersection of authorized and student-generated representations. Nordic Research Symposium on Dialogical Perspectives in Science Education
Bidragsytere
Bidragsytere
Line Ingulfsen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Anniken Furberg
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anniken Larsen Furberg
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Erik Knain
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3