Cristin-resultat-ID: 1721028
Sist endret: 3. september 2019, 13:47
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2019

Sensemaking at the intersection of authorized and student-generated representations. Nordic Research Symposium on Dialogical Perspectives in Science Education

Bidragsytere:
  • Line Ingulfsen
  • Anniken Larsen Furberg og
  • Erik Knain

Presentasjon

Navn på arrangementet: 13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
Sted: Bologna
Dato fra: 26. august 2019
Dato til: 30. august 2019

Arrangør:

Arrangørnavn: The European Science Education Research Association

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2019

Klassifisering

Emneord

Interaksjonsanalyse • Klasseromsforskning • Representasjoner • Lærerstøtte

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Sensemaking at the intersection of authorized and student-generated representations. Nordic Research Symposium on Dialogical Perspectives in Science Education

Bidragsytere

Line Ingulfsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Anniken Furberg

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anniken Larsen Furberg
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Erik Knain

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3