Cristin-resultat-ID: 1727060
Sist endret: 28. januar 2020, 11:05
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

How Content–User Data Linking Decisions Affect Media Effects Estimates: A Model Comparison Approach

Bidragsytere:
  • Stefan Geiss

Bok

Measuring media use and exposure: recent developments and challenges
ISBN:
  • 978-3-86962-287-3

Utgiver

Herbert von Halem Verlag
NVI-nivå 1

Serie

Methoden und Forschungslogik der Kommunikationswissenschaft
ISSN 1863-4966

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Volum: 14
Hefte: .
Sider: 139 - 174
ISBN:
  • 978-3-86962-287-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Medier og kommunikasjon
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How Content–User Data Linking Decisions Affect Media Effects Estimates: A Model Comparison Approach

Bidragsytere

Stefan Geiss

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for sosiologi og statsvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Measuring media use and exposure: recent developments and challenges.

Peter, Christina; Naab, Teresa; Kühne, Rinaldo. 2019, Herbert von Halem Verlag. UvA, LM, UAVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1