Cristin-resultat-ID: 1728841
Sist endret: 10. februar 2020, 11:18
Resultat
Fagartikkel
2019

Student's reflections as a tool for self-regulated learning in a formative assessment practice

Bidragsytere:
  • Trine Højberg Andersen
  • Ketil Arnesen og
  • Guri Sivertsen Korpås

Tidsskrift

Nordic Journal of STEM Education
ISSN 2535-4574
e-ISSN 2535-4574
NVI-nivå 1

Om resultatet

Fagartikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Trykket: 2019
Volum: 3
Hefte: 1
Sider: 230 - 233
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Student's reflections as a tool for self-regulated learning in a formative assessment practice

Bidragsytere

Trine Højberg Andersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ketil Arnesen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Guri Sivertsen Korpås

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3