Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1728841
Sist endret:
10. februar 2020, 11:18
Resultat
Fagartikkel
2019
Student's reflections as a tool for self-regulated learning in a formative assessment practice
Trine Højberg Andersen
Ketil Arnesen
og
Guri Sivertsen Korpås
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordic Journal of STEM Education
ISSN 2535-4574
e-ISSN 2535-4574
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Fagartikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Trykket: 2019
Volum: 3
Hefte: 1
Sider: 230 - 233
Open Access
Lenker
Lenker
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2618833
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Student's reflections as a tool for self-regulated learning in a formative assessment practice
Bidragsytere
Bidragsytere
Trine Højberg Andersen
Forfatter
ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ketil Arnesen
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Guri Sivertsen Korpås
Forfatter
ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3