Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1730371
Sist endret:
21. oktober 2019, 14:59
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020
Digital literacy practices in children’s everyday life: Participating in on-screen and off-screen activities
Pål Aarsand
og
Helen Melander
Bok
Bok
The Routledge handbook of digital literacies in early childhood
ISBN:
9781138303881
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 377 - 390
ISBN:
9781138303881
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781138303881
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Digital literacy practices in children’s everyday life: Participating in on-screen and off-screen activities
Bidragsytere
Bidragsytere
Pål André Aarsand
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Pål Aarsand
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Helen Melander
Forfatter
ved Uppsala universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
The Routledge handbook of digital literacies in early childhood.
Erstad, Ola; Flewitt, Rosie; Kümmerling-Meibauer, Bettina; Pereira, iris Susana Pires. 2020, Routledge. UIO, IOE, ET, UdM
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1