Cristin-resultat-ID: 1730371
Sist endret: 21. oktober 2019, 14:59
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Digital literacy practices in children’s everyday life: Participating in on-screen and off-screen activities

Bidragsytere:
  • Pål Aarsand og
  • Helen Melander

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 377 - 390
ISBN:
  • 9781138303881

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Digital literacy practices in children’s everyday life: Participating in on-screen and off-screen activities

Bidragsytere

Pål André Aarsand

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Pål Aarsand
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Helen Melander

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Uppsala universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

The Routledge handbook of digital literacies in early childhood.

Erstad, Ola; Flewitt, Rosie; Kümmerling-Meibauer, Bettina; Pereira, iris Susana Pires. 2020, Routledge. UIO, IOE, ET, UdMVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1