Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1733222
Sist endret:
2. oktober 2019, 18:43
Resultat
Populærvitenskapelig artikkel
2019
Vurdering som bidrag til dybdelæring
Lise Vikan Sandvik
Tidsskrift
Tidsskrift
Bedre Skole
ISSN 0802-183X
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Populærvitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Trykket: 2019
Hefte: 3
Sider: 27 - 31
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Vurdering som bidrag til dybdelæring
Bidragsytere
Bidragsytere
Lise Vikan Sandvik
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1