Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1733400
Sist endret:
3. oktober 2019, 12:15
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019
Developing algebraic reasoning in primary school using a hanging mobile as a learning supportive tool / El desarrollo del razonamiento algebraico en educación primaria utilizando una balanza como herramienta de apoyo
Mara Otten
Marja Van den Heuvel-Panhuizen
Michiel Veldhuis
og
Aiso Heinze
Tidsskrift
Tidsskrift
Infancia y Aprendizaje
ISSN 0210-3702
e-ISSN 1578-4126
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Volum: 42
Hefte: 3
Sider: 615 - 663
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/02103702.2019.1612137
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2658629
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85071068964
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Developing algebraic reasoning in primary school using a hanging mobile as a learning supportive tool / El desarrollo del razonamiento algebraico en educación primaria utilizando una balanza como herramienta de apoyo
Bidragsytere
Bidragsytere
Mara Otten
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
Marja Van den Heuvel-Panhuizen
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
Michiel Veldhuis
Forfatter
ved Hogeschool IPABO Amsterdam/Alkmaar
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
Aiso Heinze
Forfatter
ved Leibniz-Gemeinschaft
1
-
4
av
4