Cristin-resultat-ID: 1733400
Sist endret: 3. oktober 2019, 12:15
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Developing algebraic reasoning in primary school using a hanging mobile as a learning supportive tool / El desarrollo del razonamiento algebraico en educación primaria utilizando una balanza como herramienta de apoyo

Bidragsytere:
  • Mara Otten
  • Marja Van den Heuvel-Panhuizen
  • Michiel Veldhuis og
  • Aiso Heinze

Tidsskrift

Infancia y Aprendizaje
ISSN 0210-3702
e-ISSN 1578-4126
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Volum: 42
Hefte: 3
Sider: 615 - 663
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85071068964

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Developing algebraic reasoning in primary school using a hanging mobile as a learning supportive tool / El desarrollo del razonamiento algebraico en educación primaria utilizando una balanza como herramienta de apoyo

Bidragsytere

Mara Otten

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Utrecht

Marja Van den Heuvel-Panhuizen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Utrecht

Michiel Veldhuis

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Hogeschool IPABO Amsterdam/Alkmaar
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Utrecht

Aiso Heinze

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Leibniz-Gemeinschaft
1 - 4 av 4