Cristin-resultat-ID: 1736169
Sist endret: 18. februar 2020, 16:09
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Why teach sexuality education in school? Teacher discretion in implementing comprehensive sexuality education in rural Zambia

Bidragsytere:
  • Joseph M. Zulu
  • Astrid Blystad
  • Marte Emilie Sandvik Haaland
  • Charles Michelo
  • Haldis Haukanes og
  • Karen Marie Moland

Tidsskrift

International Journal for Equity in Health
ISSN 1475-9276
e-ISSN 1475-9276
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Volum: 18
Hefte: 1
Sider: 1 - 10
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85072700193

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Why teach sexuality education in school? Teacher discretion in implementing comprehensive sexuality education in rural Zambia

Bidragsytere

Joseph M. Zulu

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Zambia

Astrid Blystad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin ved Universitetet i Bergen

Marte Emilie Sandvik Haaland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin ved Universitetet i Bergen

Charles Michelo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Zambia

Haldis Haukanes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for helse, miljø og likeverd (HEMIL) ved Universitetet i Bergen
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »