Cristin-resultat-ID: 1745785
Sist endret: 10. november 2019, 22:31
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2019

Metacognitive talk in children’s English language classrooms: a visual perspective

Bidragsytere:
  • Maria Nayr Ibrahim

Presentasjon

Navn på arrangementet: The Visual Arts Creation in Language Education (VACLE)
Sted: Valletta
Dato fra: 15. februar 2019
Dato til: 16. februar 2019

Arrangør:

Arrangørnavn: Visual Arts Circle

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2019

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Metacognitive talk in children’s English language classrooms: a visual perspective

Sammendrag

Metacognitive talk can enhance learning, make learning more visible/explicit and develop learning to learn through reflecting on learning. However, this process is difficult as children may have limited oral skills in the target language. In this session I look at multimodal, visual approaches to developing metacognitive skills with children.

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Maria Nayr de Pinho Correia Ibrahim

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Maria Nayr Ibrahim
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1