Cristin-resultat-ID: 174641
Sist endret: 21. januar 2015, 15:27
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2002

How Well are Chain Customers Known and Understood? Exploring Customer Horizons

Bidragsytere:
  • Elsebeth Holmen
  • Ann-Charlott Pedersen og
  • Christine Storer

Presentasjon

Navn på arrangementet: Industrial Marketing and Purchasing (IMP) Asia Conference, December 2002
Sted: Scarborough, Western Australia
Dato fra: 13. desember 2002

Arrangør:

Arrangørnavn: [Mangler data]

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2002

Importkilder

Bibsys-ID: r03004039

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How Well are Chain Customers Known and Understood? Exploring Customer Horizons

Bidragsytere

Elsebeth Holmen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ann Charlott Pedersen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ann-Charlott Pedersen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Christine Storer

  • Tilknyttet:
    Forfatter
1 - 3 av 3