Cristin-resultat-ID: 1752169
Sist endret: 10. februar 2023, 10:34
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Learning mathematics through activities with robots

Bidragsytere:
  • Sanna Erika Forsström og
  • Geir Sigmund Afdal

Tidsskrift

Digital Experiences in Mathematics Education
ISSN 2199-3246
e-ISSN 2199-3254
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Sider: 1 - 21
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Learning mathematics through activities with robots

Bidragsytere

Sanna Erika Forsström

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for real-, praktisk-estetiske, samfunns- og religionsfag ved Høgskolen i Østfold

Geir Sigmund Afdal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, IKT og læring ved Høgskolen i Østfold
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1 - 2 av 2