Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1754692
Sist endret:
15. mars 2022, 15:00
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
Energy-Optimized Hybrid Collision Avoidance for ASVs
Glenn Ivan Bitar
Bjørn-Olav Holtung Eriksen
Anastasios M. Lekkas
og
Morten Breivik
Bok
Bok
2019 18th European Control Conference (ECC)
ISBN:
978-3-907144-00-8
Utgiver
IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 2522 - 2529
ISBN:
978-3-907144-00-8
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.23919/ECC.2019.8795645
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-907144-00-8
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85071564852
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Energy-Optimized Hybrid Collision Avoidance for ASVs
Bidragsytere
Bidragsytere
Glenn Ivan Bitar
Forfatter
ved Institutt for teknisk kybernetikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Bjørn-Olav Holtung Eriksen
Forfatter
ved Institutt for teknisk kybernetikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Anastasios Lekkas
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anastasios M. Lekkas
Forfatter
ved Institutt for teknisk kybernetikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Morten Breivik
Forfatter
ved Institutt for teknisk kybernetikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
4
av
4
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
2019 18th European Control Conference (ECC).
Garofalo, Franco. 2019, IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers). UdSFIdN
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1