Cristin-resultat-ID: 1754692
Sist endret: 15. mars 2022, 15:00
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Energy-Optimized Hybrid Collision Avoidance for ASVs

Bidragsytere:
  • Glenn Ivan Bitar
  • Bjørn-Olav Holtung Eriksen
  • Anastasios M. Lekkas og
  • Morten Breivik

Bok

2019 18th European Control Conference (ECC)
ISBN:
  • 978-3-907144-00-8

Utgiver

IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 2522 - 2529
ISBN:
  • 978-3-907144-00-8

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85071564852

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Energy-Optimized Hybrid Collision Avoidance for ASVs

Bidragsytere

Glenn Ivan Bitar

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for teknisk kybernetikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Bjørn-Olav Holtung Eriksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for teknisk kybernetikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Anastasios Lekkas

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anastasios M. Lekkas
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for teknisk kybernetikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Morten Breivik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for teknisk kybernetikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

2019 18th European Control Conference (ECC).

Garofalo, Franco. 2019, IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers). UdSFIdNVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1