Cristin-resultat-ID: 1758733
Sist endret: 19. februar 2020, 14:08
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019

Ledelse av en lærende barnehage

Bidragsytere:
  • Sissel Mørreaunet
  • Kjell Aage Gotvassli
  • Kari Hoås Moen og
  • Eva Skogen

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 300
ISBN: 9788245032758
Revidert utgave

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Ledelse av en lærende barnehage

Bidragsytere

Sissel Mørreaunet

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning

Kjell Aage Gotvassli

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for samfunnsvitenskap ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning

Kari Hoås Moen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning

Eva Skogen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Ledelse av vurdering i en lærende barnehage.

Moen, Kari Hoås; Mørreaunet, Sissel. 2019, Fagbokforlaget. DMMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Eksterne forventninger til barnehagen som læringsarena for barn - konsekvenser for ledelse.

Moen, Kari Hoås; Granrusten, Per Tore. 2019, Fagbokforlaget. DMMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Godt faglig skjønn og utvikling av barnehagen som en lærende organisasjon.

Gotvassli, Kjell Aage. 2019, Fagbokforlaget. DMMH, NORDVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Barnehagen som en lærende organisasjon-teoretiske perspektiver.

Gotvassli, Kjell Aage. 2019, Fagbokforlaget. DMMH, NORDVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Styrerens arbeid med barnehagen som en lærende organisasjon.

Gotvassli, Kjell Aage. 2019, Fagbokforlaget. DMMH, NORDVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 11 | Neste | Siste »