Cristin-resultat-ID: 1758911
Sist endret: 12. desember 2019, 11:51
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Kan SVIP-modellen bidra til å styrke vurderingskompetanse hos praksisveiledere?

Bidragsytere:
  • Wenche Bergseth Bogsti
  • Siv Sønsteby Nordhagen og
  • Solveig Kr Struksnes

Bok

Vurdering av kompetanse i praksisstudier - En vitenskapelig antologi
ISBN:
  • 978-82-05-51404-1

Utgiver

Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 202 - 218
ISBN:
  • 978-82-05-51404-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Sykepleie
- Fagområde: Medisin og helsefag

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Kan SVIP-modellen bidra til å styrke vurderingskompetanse hos praksisveiledere?

Bidragsytere

Wenche Bergseth Bogsti

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for helsevitenskap Gjøvik ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Siv Karin Sønsteby Nordhagen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Siv Sønsteby Nordhagen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for helsevitenskap Gjøvik ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Solveig Kristin Struksnes

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Solveig Kr Struksnes
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for helsevitenskap Gjøvik ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Vurdering av kompetanse i praksisstudier - En vitenskapelig antologi.

Christiansen, Bjørg; Jensen, Kari Toverud; Larsen, Kristian. 2019, Gyldendal Akademisk. OSLOMETVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1