Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1767342
Sist endret:
14. november 2021, 19:15
Resultat
Rapport
2019
Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv
Ingrid A. R. Grønsdal
Katrine Borgenvik
Liv Ingrid Fjellanger
Kirsti Aksnes
Hannah Belsvik Hansen
Åsmund Espeland
mfl.
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
CASE-senteret
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 58
ISBN: 9788293677093
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788293677093
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, nynorsk
Tittel
Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv
Sammendrag
Prosjektet “Utvikling av berekraftige praksisar for digital teknologibruk innan språk og estetiske fag i barnehagen” (2017- 2020) forkorta til DigiSus1, er eit kompetanseutviklingsprosjekt som er finansiert av Norges Forskningsråd. Det involverer åtte barnehagar i to kommunar, Tysnes og Stord og barnehagelærarutdanninga og forskarmiljøet ved CASE-senteret på Høgskulen på Vestlandet, campus Stord. I DigiSus har ein som mål å introdusera og utvikla eit balansert leike- og læringsmiljø i barnehagar, der sansebasert digital teknologi blir utforska i lag med eksisterande skjermbasert teknologi. Dette skal i første omgang utviklast i form av eit sanserom for estetiske uttrykk og språkarbeid. Dette opplevings- og læringsmiljøet (sanserommet) skal utformast i eit samarbeid mellom barnehagepersonalet og forskargruppa, og blir prøvd ut i barnehagane i løpet av prosjektperioden. På sikt vil ein i prosjektet utvikla og etablera eit kompetanserammeverk for barnehagelærarar og tilsette ved barnehagelærarutdanninga knytt til å implementera og evaluera berekraftige digitale praksisar (BDP) som støttar opp om barn sine språklege og estetiske leike- og læringsprosessar i barnehagen. Prosjektet er bygd opp med ein kartleggingsfase (haust 2017) ein utviklingsfase (2018-2019) og ein evaluering- og implementeringsfase (2020). Denne rapporten viser vår analyse av intervju gjort blant tilsette i åtte prosjektbarnehagar på Tysnes og Stord i løpet av kartleggingsfasen hausten 2017.
Vis
fullstendig beskrivelse
Bidragsytere
Bidragsytere
Ingrid Arnesen Råheim Grønsdal
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ingrid A. R. Grønsdal
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
Katrine Borgenvik
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
Liv Ingrid Fjellanger
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
Kirsti Aksnes
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
Hannah Belsvik Hansen
Forfatter
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
5
av
8
|
Neste
|
Siste »