Cristin-resultat-ID: 1770645
Sist endret: 30. januar 2020, 15:23
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019

Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education

Bidragsytere:
  • Uffe Thomas Jankvist
  • Marja Van den Heuvel-Panhuizen og
  • Michiel Veldhuis

Utgiver/serie

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 4822
ISBN: 978-90-73346-75-8

Klassifisering

Emneord

Matematikkdidaktikk

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education

Bidragsytere

Uffe Thomas Jankvist

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Aarhus Universitet

Marja Van den Heuvel-Panhuizen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Michiel Veldhuis

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Universiteit Utrecht
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Hogeschool van Amsterdam
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Sense and reference of signifiers for elements of polygons .

Rønning, Frode; Strømskag, Heidi. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Developing an identity as a secondary school mathematics teacher: Identification and negotiability in communities of practice.

Rø, Kirsti. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Initial participation in a reasoning-and-proving discourse in elementary school teacher education.

Arnesen, Kristin Krogh; Enge, Ole; Rø, Kirsti; Valenta, Anita. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Teachers' learning goals for a mathematics lesson.

Arnesen, Kristin Krogh; Grimeland, Yvonne. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Coherence through inquiry based mathematics education.

Haavold, Per Øystein; Blomhøj, Kjeld Morten. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 65 | Neste | Siste »