Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1770645
Sist endret:
30. januar 2020, 15:23
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019
Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Uffe Thomas Jankvist
Marja Van den Heuvel-Panhuizen
og
Michiel Veldhuis
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 4822
ISBN: 978-90-73346-75-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-90-73346-75-8
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Matematikkdidaktikk
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Bidragsytere
Bidragsytere
Uffe Thomas Jankvist
Redaktør
ved Aarhus Universitet
Marja Van den Heuvel-Panhuizen
Redaktør
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Michiel Veldhuis
Redaktør
ved Universiteit Utrecht
Redaktør
ved Hogeschool van Amsterdam
1
-
3
av
3
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Sense and reference of signifiers for elements of polygons .
Rønning, Frode; Strømskag, Heidi. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Developing an identity as a secondary school mathematics teacher: Identification and negotiability in communities of practice.
Rø, Kirsti. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Initial participation in a reasoning-and-proving discourse in elementary school teacher education.
Arnesen, Kristin Krogh; Enge, Ole; Rø, Kirsti; Valenta, Anita. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Teachers' learning goals for a mathematics lesson.
Arnesen, Kristin Krogh; Grimeland, Yvonne. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Coherence through inquiry based mathematics education.
Haavold, Per Øystein; Blomhøj, Kjeld Morten. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. UIT
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
65
|
Neste
|
Siste »