Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1771500
Sist endret:
14. februar 2020, 14:43
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018
Empirical moral philosophy and teacher education
Espen Schjetne
Hilde Wågsås Afdal
Trine Anker
Nina Johannesen
og
Geir Sigmund Afdal
Bok
Bok
Ethics in Professional Education
ISBN:
978-1138562820
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 29 - 41
ISBN:
978-1138562820
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.4324/9781315121352-3
ORIA
Søk i ORIA med 978-1138562820
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Empirical moral philosophy and teacher education
Sammendrag
Tidligere publisert i: Ethics and Education, vol. 11, issue 1 (March 2016), pp 29-41
Bidragsytere
Bidragsytere
Espen Schjetne
Forfatter
ved Institutt for real-, praktisk-estetiske, samfunns- og religionsfag ved Høgskolen i Østfold
Hilde Wågsås Afdal
Forfatter
ved Senter for profesjonsforskning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Trine Anker
Forfatter
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
Nina Johannesen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, IKT og læring ved Høgskolen i Østfold
Geir Sigmund Afdal
Forfatter
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1
-
5
av
5
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Ethics in Professional Education.
Martin, Christopher; Ruitenberg, Claudia W.. 2018, Routledge. UBC
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1