Cristin-resultat-ID: 1771500
Sist endret: 14. februar 2020, 14:43
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Empirical moral philosophy and teacher education

Bidragsytere:
  • Espen Schjetne
  • Hilde Wågsås Afdal
  • Trine Anker
  • Nina Johannesen og
  • Geir Sigmund Afdal

Bok

Ethics in Professional Education
ISBN:
  • 978-1138562820

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 29 - 41
ISBN:
  • 978-1138562820

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Empirical moral philosophy and teacher education

Sammendrag

Tidligere publisert i: Ethics and Education, vol. 11, issue 1 (March 2016), pp 29-41

Bidragsytere

Espen Schjetne

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for real-, praktisk-estetiske, samfunns- og religionsfag ved Høgskolen i Østfold

Hilde Wågsås Afdal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for profesjonsforskning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Trine Anker

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn

Nina Johannesen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, IKT og læring ved Høgskolen i Østfold

Geir Sigmund Afdal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1 - 5 av 5

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Ethics in Professional Education.

Martin, Christopher; Ruitenberg, Claudia W.. 2018, Routledge. UBCVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1